poniedziałek, 24 marca 2008

Jakub - rowerowa retkinia

Witam serdecznie

wczoraj poinformował mnie mój kolega Andrzej z którym wspólnie założyłem stronę www.bajkersi.prv.pl ze można zgłaszać panu niedociągnięcia ścieżek rowerowych w Łodźi
Ja obecnie zamieszkuje osiedle mieszkaniowe Retkinia i muszę powiedzieć ze mamy tutaj tylko jedna ścieżkę rowerową co jest chyba wielkim żartem bo Retkinia jest jak do tej pory największym osiedlem mieszkalnym w łodzi.

Mało tego ścieżkę która zrobiona rok temu obok kościoła w pewnym momencie sie po prostu urywa jak za machnięciem czarodziejskiej różdżki , powód przerwania ścieżki jest przystanek MPK , a nikt nie wpadł na pomyl zrobienia ścieżki po drugiej stronie ulicy gdzie chodnik jest szerszy niema sklepów przystanków itd, w okresie zimowym 2007/2008 utworzona została nareszcie scieża z Łódź Kaliska na Retkinie po tylu latach nareszcie mogę dojechać do centrum w pełni korzystając ze ścieżki rowerowej jednak widać ze ktoś wziął kasę i spaprał robotę na ścieżkach zostały namalowane znaki rowerowe które już sie starły w centrum takie znaki na ulicy widnieją już parę lat i zero starcia a tutaj jeszcze sie sezon nie rozpoczął i juz starte .

Mam nadziej ze może pomogły lub pomogą moje spostrzeżenia dotyczące ścieżek rowerowych na Retkini w razi pytań chętnie służę pomocą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz