czwartek, 17 kwietnia 2008

Maciej - Stan i rozwiązania ścieżek rowerowych

Przesyłam Państwu list i zdjęcia które wysłałem do Urzędu Miasta Łodzi i
Zarządu Dróg.

Przesyłam Państwu zdjęcia ścieżki biegnącej przy ulicy Julianowskiej od
Łagiewnickiej do Zgierskiej. Moje uwagi dotyczące tej ścieżki są
następujące: ścieżka jest utworzona TYLKO przy pomocy znaków pionowych na
początku i końcu (po oznaczeniu poziomym - nie ma już prawie śladu i jest za
rzadko) - nie ma wyznaczonej linii podziału na część rowerową i pieszą (to
samo dotyczy ścieżki wzdłuż ulicy Rokicińskiej na Widzewie), ścieżka/chodnik
ma fatalny stan techniczny - jedzie się fatalnie i niebezpiecznie, jak mam
zjechać z w/w ścieżki jeśli kończy się ona przed przystankiem BEZ żadnej
możliwości zjechania na jezdnię, tak samo nie ma na nią możliwości wjechania
- rozwiązania typu zejście z roweru są bzdurą, nie po to tworzy się na
świecie ścieżki rowerowe żeby rowerzyści chodzili pieszo (proponuję przejść
się pieszo w pedałach SPD z blokami w podeszwie). jako rowerzysta
poruszający się po naszym pięknym mieście na rowerze chciałbym, żeby ścieżki
rowerowe były tworzone z sensem a nie tylko w celu poprawy statystyk. to, że
mamy 44km ścieżek jest chwalebne ale nie tworzą one żadnej sieci i część z
nich jest tak naprawdę bezsensowna - ścieżka na którą nie da się wjechać i z
niej zjechać jest tak naprawdę niedostępna i nieużywana przez rowerzystów.

Maciej

Od Glosy Lodzi


Od Glosy Lodzi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz