sobota, 23 sierpnia 2008

vemod Gazeta.pl

Witam,

zachęcony odpowiedzią na mój post na łódzkim forum "komunikacja"
gazeta.pl postanowiłem skontaktować się z Wami w sprawie wspomnianego
w tej odpowiedzi projektu standardów wzorowanego na Krakowie i
Wrocławiu. Sam miałem już w głowie zarys podobnego pomysłu, który
pewnie niebawem pojawiłby się na wspomnianym forum, po dłuższej
przerwie odwiedziłem jednak stronę RowerowaLodz i zobaczywszy jak
wiele istotnych treści tam przybyło, uznałem że jest to dużo lepsze
miejsce do dalszej dyskusji. Chętnie zapoznałbym się z proponowanymi
przez Was normami budowy dróg rowerowych, w odpowiedzi wysyłając swoje
spostrzeżenia i ewentualne uwagi.

Mieszkam na Radogoszczu Wschodzie i jazda na rowerze to dla mnie jedna
z podstawowych form spędzania wolnego czasu, jednak do poruszania się
po mieście używam go stosunkowo rzadko, bowiem stopień irytacji jaki
towarzyszy jeździe rowerem po Łodzi w moim przypadku zauważalnie
przewyższa odczuwalne korzyści płynące z tej formy przemieszczania
się. Widząc jednak jak wzdłuż ulicy Zachodniej i Zgierskiej powstaje
właśnie pierwsza droga rowerowa w formie sugerowanej właśnie przez
RowerowąŁódź, zaczynam wreszcie nabierać wiary w skuteczność
oddolnych, społecznych inicjatyw, takich jak ta.

pozdrawiam

Krzysiek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz